Skip to main content
Primer Equipo
Primer derrota del 2025

El Real Oviedo, qu'atropaba siete partíos ensin perder, cai énte'l Deportivo de la Coruña nel Carlos Tartiere por 1-2

There are no reactions yet. Be the first!
El Real Oviedo cayó ganáu esti domingu énte'l Deportivu de la Coruña por 1-2 y remata asina la so racha de siete partíos consecutivos ensin perder. Los gallegos adelantráronse nel marcador con un bon tantu de Soriano anque Chaira punxo l'empate con otru gol de bella factura. Yá nos últimos minutos del choque, Ximo Navarro dio-y los trés puntos a los visitantes. 
 
Con Sibo como única novedá nel once en sustitución de De la Foz. Asina salió'l cuadru carbayón a esta xornada númberu 29 de LaLiga Hypermotion onde los uvieinos buscaben allargar el so gran estáu de forma. El duelu nun empezó bien pa los de Calleja y nuna acción de córner llego'l 0-1. Mario Soriano engabitó'l balón botáu dende la esquierda p'anotar un golazu énte'l que Aarón Escandell nada pudo faer.
 
Chaira punxo la igualada nel minutu 38 con otru gran tantu pa poner les tables. Tres el pasu por vestuarios, l'Uviéu trató de buscar la victoria y raspióla con una acción perclara de Alemao que se quedó mano a mano énte Leite. Sicasí, el so remate, inexplicablemente, colóse percima del travesal. 
 
Portillo, de la Foz y Viñas salieron al campu pa tratar de camudar les coses pero'l segundu nun llegaba. Cuando paecía que l'empate sería la resultancia final, Ximo Navarro nel 91´ aprovechó'l refugue tres un paradón de Aarón p'anotar el tantu de la victoria. Xarru d'agua frío y puntu y final a un partíu nel qu'el Dépor salió victoriosu.
Match summary
Real Oviedo
Real Oviedo
LALIGA HYPERMOTION · J29
1
-
2
Carlos Tartiere
RC Deportivo
RC Deportivo
Lineups
13Aarón Escandell
Helton Leite photo
25Helton Leite
05Nacho Vidal
Ximo Navarro photo
23Ximo Navarro
21Carlos Pomares
33Obrador
06Kwasi Sibo68
15Pablo Vázquez
04David Costas
David Mella photo
17David Mella78
12Dani Calvo
20José Ángel78
20Jaime Seoane
Zakaria Eddahchouri photo
03Zakaria Eddahchouri78
Alemâo photo
09Alemâo77
21Mario Soriano86
23Haissem Hassan68
10Yeremay Hernández93
16Ilyas Chaira85
Substitutes
Javier Calleja
01Germán Parreño
01Braat
Genreau photo
02Genreau
07Francisco Sebastián Moyano Jiménez85
06Álex Petxa
10Francisco Portillo68
09Barbero
Paraschiv photo
14Paraschiv77
Tošic photo
11Tošic
15Oier Luengo
Mfulu photo
12Mfulu78
C. De La Hoz photo
17C. De La Hoz68
Cristian Herrera photo
14Cristian Herrera
Federico Viñas photo
19Federico Viñas68
Jaime photo
19Jaime
Lucas Ahijado photo
24Lucas Ahijado
22Hugo86
27Álex Cardero
24Mohamed Bouldini78
Goals
(0 - 1)
Mario Soriano
22
Ilyas Chaira
37
(1 - 1)
(1 - 2)
Ximo Navarro
90
Referee team
Sergiu Claudiu Muresan
Árbitro
Christian García Andreu
Árbitro de Línea#1
Josep Bordoy Homar
Árbitro de Línea#2
Roberto Gonzalo Sánchez
Cuarto oficial
José Antonio López Toca
Árbitro Asistente de Vídeo
Diego Fernández Correas
Asistente VAR Oficial