Skip to main content
AST

Fechos d'hestoria, fechos de ti

La camiseta Adidas del 93º aniversariu rinde homenaxe a unu de los nuestros clubes fundadores, el Club Deportivo Oviedo, nel so centenariu

There are no reactions yet. Be the first!

Una tierra qu'atopó a los sos héroes en tiempos de guerra. Un llugar onde se defende con arguyu un escudu exemplar. Un equipu forxáu poles sos xentes hasta ser infrayable. Tamos fechos d'hestoria, fechos de ti.

A una selmana de que'l Real Oviedo cellebre'l 93º aniversariu de la so fundación, tuvo llugar esta mañana la presentación de la camiseta especial conmemorativa Adidas diseñada pa la ocasión. Nun homenaxe al centenariu d'unu de los nuesos clubes fundadores, el Club Deportivo Oviedo, la elástica foi ellaborada en materiales de la más alta calidá, colos colores azul claru y blancu, l'escudu del CDO y n'una edición llimitada y numberada de 1926 unidaes. Munchos detalles, como dichu númberu grabáu na parte interior del cuellu, l'emblema de club fundador na trasera del llombu, el logo 19-20 na manga... Fueron esbillaos esti mediudía na presentación oficial de la mesma, que se llevó a cabu en MODOO, encabezada pol conseyeru Fernando Corral, que tuvo acompañáu de Paula Rodríguez, responsable de xestión de l'Asociación Galban, contra'l cáncer infantil. El primer equipu va llucir esta camiseta namás nel calentamientu del partíu énte la UD Les Palmas nel Carlos Tartiere, y onde se van llevar a cabu los actos del 93º aniversariu de la entidá. Dichos xuegos van ser puyaos, como n'anteriores ediciones, pa recaldar fondos pa dicha asociación.

Amás, dende mañana y hasta el próximu martes, aniversariu del club, va tar abierta una previenta pa los aficionaos que quieran facese colos primeros númberos de les unidaes llimitaes y numberaes. El preciu de vienta al públicu ye de 79,95 € n'adultu y 69,95€ en neñu, con un 10% de descuentu que s'aplica a los abonaos del club. Tamién puede adquirise cola equipación completa, con pantalón y medies, y toles camisetes van acompañaes d'una caxa edición especial aniversariu, diseñada en negru con detalles en doráu, según un certificáu a manera d’historia - autenticidá nel interior. La colección compónse amás de sudadera y polu con el colores del CDO.

D'esta manera, quien les quiera pue allegase a la previenta esti miércoles 20 de marzu en cualesquier de les nuestres tiendes oficiales, onde va tar físicamente disponible'l día del 93º aniversariu, el próximu martes 26 de marzu.