Skip to main content
AST

Empate y bones sensaciones en Balaídos

La primer prueba de la pretemporada conclúi con empate (2-2) énte'l Celta de Vigo

There are no reactions yet. Be the first!
Primer prueba de la pretemporada para los de Ziganda, que se movieron a tierres gallegues para vese les cares col Celta de Vigo en Balaídos.
Énte'l conxuntu vigués, nun partíu marcáu pol ritmu y la iintensidá, los azules saltaron al terrén de xuegu con un once formáu por Femenías, Arribas, Ugarte, Johanesson, Vanderson, Javi Mier, Obeng, Tejera, Riki, Mossa y Ton Ripoll, presionando la salida de balón de los celtistes y buscando acomuñar para llegar a la portería local. Nuna d'estes acciones, Riki empecipió una gran contra, na que Obeng, n'aprovechando un refugue del defensa vigués, adelantró al conxuntu de la capital del Principáu. A los pocos minutos, l'infortuniu cebóse con Femenías que, tres un rebote nel so llombu, metió'l balón na so meta, poniendo l'empate nel marcador. Una gran combinación del Celta, rematada por Emre Mor, sirvió por que los locales poner por delantre nel lluminosu. Tres el gol, el partíu entró nuna fase con menor ritmu, na que dambos conxuntos buscaron faese col balón. Cola resultancia de 2-1 llegar al descansu.
Na continuación, Ziganda buscó'l refrescu cola entrada de Juanjo, Grippo, Bolaño, Lucas, Jimmy, Edu, Borja, Rodri y Javi Cueto, y los azules siguieron amosando una versión bien seria, esbaratando les acciones de peligru de los gallegos y acercándose a la meta d'Iván Villar. Viti anotó'l gol del empate con un bon disparu al palu llargu del porteru. Nel tramu final del partíu, el preparador oviedista daría entrada a Gassan y Jorge Mier.
El Real Oviedo vuelve a esta hora n'autobús para Asturies, y va volver al trabayu mañana n'El Requexón.