Skip to main content
AST

Empate con too y con eso

Los azules suma un puntu nel so alcuentru énte'l Fuenlabrada, que tuvo marcáu pol penalti pitáu en contra y l'espulsión de Blanco Leschuk

There are no reactions yet. Be the first!
El NMR Carlos Tartiere acoyó esta tarde la decimotercer xornada de LaLiga Smartbank, na que Real Oviedo y Fuenlabrada viéronse les cares, con repartida de puntos a la fin de los 90 minutos.
El Cuco Ziganda punxo en tema a los mesmos once xugadores que saltaron a La Romareda la pasada fin de selmana, col enfotu de consiguir  tres nuevos puntos nel casillero azul, que traeríen a sumar la cuarta victoria consecutiva del cursu. Nuna primer parte igualada, los azules salieron bien ordenaos, faciéndose col control del xuegu y queriendo el balón para algamar la meta defendida por Rosic. Les primeres llegaes fueron del conxuntu madrilanu, con dos ocasiones clares de Mula ya Iván Salvador. Tres ello'l partíu entró nuna fase na que dambos equipos enfrentáronse de tu a tu, pero na que'l Real Oviedo salió victoriosu, con un gol de Nahuel al filu del descansu. L'estremu, dende fora de la área, disparó sobre la meta de Rosic y adelantró al conxuntu azul nel marcador.
Tres el pasu por vestuarios, los de Ziganda volvieron demostrar el so orde y solidez defensiva, aprovechando les contras para xenerar peligru. Borja y Sangalli tuvieron nes sos botes dos acciones para ampliar la ventaya nel marcador, pero nun llograron materializales. Nel ecuador del segundu actu'l colexáu señaló una pena máxima en contra de los intereses oviedistas, tres la cayida na área d'un atacante madrilanu. Empató'l Fuenlabrada, que tres el gol facer col control del balón. Minutos más tarde, Blanco Leschuk vería la segunda cartulina mariella, dexando a los azules con un xugador menos. Cola espulsión el Real Oviedo se rearmó, xuntándose y cerrando espacios al conxuntu madrilanu. Ziganda dio entrada a Obeng y Arribas, y los azules terminaron el partíu buscando facer dañu a la contra al so rival.
El Real Oviedo va volver al trabayu mañana n'El Requexón para preparar l'alcuentru del próximu martes nel Anxo Carru énte'l CD Llugo.