Skip to main content
Club

El Real Oviedo, presente na Xornada Retro LALIGA

La equipación retro carbayona desfiló esta nueche en Madrid de la mano de Sid Lowe y el so fíu Charlie Mateo

There are no reactions yet. Be the first!

El Real Oviedo participó na Xornada Retro LALIGA, la iniciativa de "un legáu bien vivu" na que 38 clubes vistieron equipaciones inspiraes en modelos históricos de la so trayeutoria. Una propuesta que xune fútbol y moda.

Esta nueche, la nuesa camiseta retro foi una de les protagonistes de la LALIGA Fashion Night nel Palaciu de Fernán Núñez de Madrid, dientro de la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid. Nun podría haber meyores embaxadores: Sid Lowe y el so fíu Charlie Mateo foron quien desfilaren con ella, poniendo en valor la hestoria del Real Oviedo ante l'escaparate de la moda española.

El desfile entamó a les 21:30 hores y pudo siguirse en direuto al traviés del canal de YouTube de LALIGA, DAZN y Movistar.

📺 Pues velo en: https://youtube.com/live/MfvFgjFstAU

L'equipación presentada va ser la que lluzga l'equipu na xornada 31 de LALIGA EA SPORTS, nel enfrentamientu contra'l Celta de Vigo nel Estadiu Abanca Balaídos.