Skip to main content
AST

El Real Oviedo cai pola mínima en Alcorcón

El conxuntu de Luis Carrión pierde por 1-0 en Santo Domingo nun alcuentru con dos tantos anulaos a los uvieinos

There are no reactions yet. Be the first!

El Real Oviedo viaxaba nesta ocasión a Alcorcón para midise al combináu madrilanu na xornada númberu 32 de LaLiga Hypermotion. El conxuntu azul llegaba a esti choque en sumando un puntu énte'l Racing de Santander nel Carlos Tartiere y col oxetivu claru de llograr un trunfu col que dar un golpe enriba de la mesa clasificatoriamente falando. Con dellos centenares de oviedistas nes graes de Santo Domingo, el cuadru carbayón salió al campu con un once formáu por: Leo Román, Viti, Dani Calvo, Luismi, Abel, Colombatto, Jimmy, Cazorla, Sebas Moyano, Paulino de la Fuente y Alemão.

Salieron los de Luis Carrión cola idea d'apoderar el xuegu y ser protagonistes ante un AD Alcorcón que taba bien precisáu por sumar los trés puntos y averase escontra la permanencia. Santi Cazorla movía al equipu y trataba de llevar la voz cantante na medular ente que los locales buscaben sosprender a los uvieinos a la contra. Paulino de la Fuennte, nel 9', dio'l primer avisu con un remate a la media vuelta que nun llogró superar a Jesús Ruiz.

Alemão tamién tuvo la oportunidá p'abrir el marcador tres un bon centru de Sebas dende la esquierda pero'l so testerazu, que-y impactó nel so home, colóse llixeramente esviáu. Un pase maxistral de Cazorla al espaciu dexó prácticamente mano a mano a Sebas Moyano anque'l "17", que controló bien l'esféricu, nun pudo definir énte la salida de la meta del Alcorcón. Los de Nafti tamién tuvieron les sos llegaes sobro la meta de Leo Román pero ensin escesivu peligru. El choque llegaba al descansu y taba tou por decidir.

Tres el pasu por vestuarios, los de Carrión fueron claros dominadores del xuegu. Nel 51', Cazorla anotó'l so primer gol cola camiseta azul anque'l VAR anular por fora de xuegu previu de Alemão. Los de la capital del Principáu nun cesaron nos sos ataques y el gol llegaría nuevamente. Masca, qu'entrara na segunda parte, superó a Jesús Ruiz con un gran remate cola pierna derecha anque otra vegada en posición antirreglamentaria. El 0-0 siguía imperando nel marcador y Seoane y Borja Sánchez entraben al campu en llugar de Cazorla y Sebas Moyano.

Cuando averábamos a la recta final del partíu, el Alcorcón nun perdonó la so única ocasión de la segunda parte y llevóse los trés puntos. Mosquera, dende fora de la área, sacóse un disparu que, en estrellándose nel cuerpu de Luismi, coló na portería defendida por Leo Román. 1-0 y xarru enagua fría pa tolos siguidores azules presentes nes graes de Santo Domingo. Yá nel descuentu, Masca tuvo l'empate pero una bona mano embaxo del meta local evitar.

Dura derrota en tierres madrilanes pal Real Oviedo que remata la xornada númberu 32 con 48 puntos y yá piensa nel so próximu compromisu ligueru. El combináu carbayón va recibir el próximu sábadu, a partir de les 18:30 hores, nel Carlos Tartiere al Villarreal B cola idea de tornar a la sienda de la victoria énte la so xente.

Match summary
AD Alcorcón
AD Alcorcón
LALIGA HYPERMOTION · J32
1
-
0
Estadio Santo Domingo
Real Oviedo
Real Oviedo
Lineups
Jesús Ruiz photo
01Jesús Ruiz
Leo Román photo
31Leo Román
Morillas photo
03Morillas
Luismi photo
05Luismi
O. Rivas photo
04O. Rivas
Viti photo
07Viti
Iago López photo
20Iago López
Dani Calvo photo
12Dani Calvo
Chema R. photo
23Chema R.
Abel Bretones photo
23Abel Bretones
Javi Pérez photo
16Javi Pérez
Jimmy photo
06Jimmy80
Víctor G. photo
17Víctor G.89
S. Cazorla photo
08S. Cazorla68
Yan Eteki photo
18Yan Eteki72
Colombatto photo
11Colombatto
E. Addai photo
26E. Addai64
Sebas Moyano photo
17Sebas Moyano67
Jacobo Glez. photo
08Jacobo Glez.72
Paulino photo
18Paulino55
Chiki photo
09Chiki72
Alemâo photo
14Alemâo80
Substitutes
Mehdi Nafti
Luis Miguel Carrión
L. Anacker photo
13L. Anacker
Braat photo
01Braat
Castro photo
02Castro89
Pomares photo
21Pomares
J.c. Babin photo
06J.c. Babin
Lucas photo
24Lucas
Quintillà photo
19Quintillà
35Jaime Vázquez
P. Mosquera photo
05P. Mosquera72
13Homenchenko
Juanma B. photo
10Juanma B.64
Seoane photo
16Seoane68
F. Vico photo
14F. Vico72
22Dubasin80
Javi Lara photo
15Javi Lara
Borja S. photo
25Borja S.67
Iker Bilbao photo
24Iker Bilbao
Borja photo
09Borja80
Dyego Sousa photo
11Dyego Sousa
A. Millan photo
19A. Millan
Obi photo
21Obi72
Masca photo
20Masca55
Artola photo
22Artola
Goals
P. Mosquera
77
(1 - 0)
Referee team
Alejandro Quintero González
Árbitro
Unai García Urbaneja
Árbitro de Línea#1
José Manuel Sarmiento Millet
Árbitro de Línea#2
José Antonio Sánchez Villalobos
Cuarto oficial
Iván Caparros Hernández
Árbitro Asistente de Vídeo
Christian García Andreu
Asistente VAR Oficial