Skip to main content
AST

Remontada azul para siguir en racha

El Real Oviedo impúnxose a la SD Ponferradina 3-2 gracies a un doblete de Manu Vallejo y un tanto de Viti nel segundu periodu

There are no reactions yet. Be the first!
El Real Oviedo tornaba esti domingu al Carlos Tartiere para encariar una nueva xornada del campeonatu ligueru. Los azules, que llegaben al alcuentru
en sumando trés victories consecutives, encariaben nesta ocasión el partíu correspondiente a la xornada 38 de la LaLiga Smartbank pa midise a la SD
Ponferradina. Los d'Álvaro Cervera formaben d'entamu con: Braat, Lucas, David Costas, Dani Calvo, Abel Bretones, Borja Sánchez, Koba, Camarasa, Viti, Manu Vallejo y Sergi Enrich.
 
Empezó'l partíu con bastante igualdá ente dambos conxuntos anque una acción desafortunada nel minutu 10 rompería l'empate inicial. Un disparu de la Ponferradina topetaba nel brazu de Dani Calvo y el colexáu nun duldó en señalar penalti. Naranjo nun fallaba dende los once metros y anotaba el primer tantu del partíu pa poner per delantre a los bercianos.
 
El conxuntu azul trato de reponese anque nun terminó de llegar con peligru sobro la meta rival. Lucas Ahijado y Abel Bretones protagonizaron per banda
les acciones más peligroses de los carbayones pero los sos centros, lamentablemente, nun atoparon rematador. Nel 29', Borja Sánchez tendría una nueva oportunidá con un disparu dende fora de la área, pero'l so llanzamientu colóse percima del travesal. Nel minutu 30, otra acción desafortunada terminaba col segundu gol de la SD Ponferradina. Un disparu de Dani Ojeda, dende dientro de la área, tocaba n'Abel Bretones y esviaba la so trayectoria pa terminar no fondero de les mallas. 0-2 y final del primer tiempu.
 
La mala primer parte de los azules nada tuvo que ver colo que se se vería nel segundu tiempu. El Real Oviedo salió del vestuariu anováu y nun dexó d'apertar en busca del gol que los metiera nel alcuentru. El botín nun se fixo esperar y nel 48' Viti empezó la remontada. Un gran remate del "7", tres una dexada de Borja Sánchez, superaba a San Román y ponía el 1-2 nel marcador. El Carlos Tartiere veníase enriba y tan solo nueve minutos dempués el municipal uvieín celebraría'l tantu de la igualada. Penalti claru por mano que tresformaba Manu Vallejo a la perfección pa poner l'empate y dexar el choque 2-2 con más de media hora per delantre.
 
Los azules nun quitaron el pie del acelerador y nel 63' Manu Vallejo anotaría'l segundu na so cuenta particular pa certificar la remontada. El gaditano condució a la perfección un contragolpe pa terminar batiendo con un derechazo al porteru visitante. La comunión ente equipu y afición yera total y el Tartiere nun dexaba de celebrar y animar. Col pasu de los minutos, Cervera dio entrada a Moro, Pomares, Mangel, y darréu, a Leo Sequeira y Masca pa cerrar l'alcuentru y poner el broche d'oru a una segunda parte perfecta.
 
Con esti trunfu, los uvieinos suman cuatro victories consecutives y asítiense octavos na tabla con 52 puntos, a falta de que remate la xornada. La primer plantiya va volver al trabayu'l próximu miércoles a partir de les 10:30 hores n'El Requexón.
Match summary
Real Oviedo
Real Oviedo
LALIGA HYPERMOTION · J38
3
-
2
Carlos Tartiere
SD Ponferradina
SD Ponferradina
Lineups
Braat photo
01Braat
Pa?canu photo
04Pa?canu
Abel Bretones photo
02Abel Bretones
06Sofian R.
David Costas photo
04David Costas
Dani Ojeda photo
07Dani Ojeda
Viti photo
07Viti75
A. Medina photo
08A. Medina66
08Manu Vallejo82
Kelechi photo
11Kelechi
Borja S. photo
10Borja S.75
13San Román
Dani Calvo photo
12Dani Calvo
Moi Delgado photo
16Moi Delgado
16Camarasa
Edu Espiau photo
19Edu Espiau
Koba Leïn photo
18Koba Leïn78
J. Naranjo photo
20J. Naranjo71
Sergi Enrich photo
23Sergi Enrich82
21Ale Díez
Lucas photo
24Lucas
Hugo Vallejo photo
30Hugo Vallejo71
Substitutes
Álvaro Cervera
Juan Francisco García
Marcelo photo
11Marcelo
Amir photo
01Amir
T. Nadal photo
13T. Nadal
Dieguez photo
03Dieguez
Luengo photo
15Luengo
Amo photo
05Amo66
17Leo Sequeira82
Yuri photo
10Yuri71
Hugo photo
20Hugo
Erik Moran photo
18Erik Moran
Pomares photo
21Pomares75
Sabit photo
24Sabit
22Juanfran
Klein photo
28Klein
31Mangel78
31Fedotov
Yayo photo
34Yayo
34Naim71
38Masca82
40Moro75
Goals
(0 - 1)
J. Naranjo (P)
10
Abel Bretones (o.g.)
30
(0 - 2)
Viti
48
(1 - 2)
Manu Vallejo
58
(2 - 2)
Manu Vallejo
63
(3 - 2)
Referee team
Victor García Verdura
Árbitro
Unai García Urbaneja
Árbitro de Línea#1
Sergi López Freixa
Árbitro de Línea#2
José Alberto Pardeiro Puente
Cuarto oficial
Iñaki Vicandi Garrido
Árbitro Asistente de Vídeo
Gorka Sagués Oscoz
Asistente VAR Oficial