Skip to main content
Primer Equipo

Nun lo merecía

Dura derrota del Oviedo en Pamplona, arbitraxe polémicu y un penalti ensin señalar con 2-2 que naide entiende

There are no reactions yet. Be the first!

El conxuntu de la capital del Principáu enfrentábase na tarde de güei a Osasuna en El Sadar con dos novedáes nel once respeuto al partíu frente al Betis del Carlos Tartiere. Luengo sustituyía al sancionáu Carmo y Viñas entraba na punta d'ataque por Forés. 

La tenía nada más entamar el conxuntu azul, güei cola so tercer equipación. Saque de banda que tres porfía de Viñas doblaba atrás Reina en llinia de fondu, pero l'uruayu nun llograba conectar el remate con claridá nun balón que se marchaba desviau. 

Quitábase de riba la presión inicial del Uviéu el conxuntu navarru, que tenía una bona ocasión tres disparu de Víctor Muñoz. Aarón Escandell repelía seguru baxo palos el disparu de quien se convertiría en protagonista del duelu nes postrimeríes del partíu.

A balón paráu llegaba'l primeru de los carbayones. Córner sacáu en cortu pa Hassan que centraba como manden los cánones y remate estratosféricu de Fede Viñas. Marca los tiempos l'ariete y el testarazu va al palu curtio faciendo inútil l'estirada de Sergio Herera nel 39'. 

Poco dura la alegría siempre na casa del probe. D'un posible penalti a Ilyas que acabaría en gol col braciu de Budimir, anuláu, al fatídicu minutu 45'. Budimir llevaba les tables al electrónicu con un testarazu tres desequilibrar llevemente a Luengo. Como yá pasara la selmana pasada, nesa ocasión con Carmo, el colexáu nun estimaba abondo la carga pa señalar infracción.

Con empate marchaben dambos conxuntos al descansu nun partíu a tolo o nada que siguiría la mesma tónica tres la reanudación. Ocasiones pal Uviéu que perdonaba, tamién les tuvo clares el conxuntu navarru, hasta que nel 67' y de nuevu a balón paráu llograría llevar el balón a la red el cuadru carbayón. Reina, quien yera disfrutáu d'una clara oportunidá nel 54', revolvíase na área piquiñina pa facer, esta vuelta sí y a media vuelta, el segundu pal Real Oviedo.

De nuevu y namái siete minutos dempués, Budimir llograba nel 74' el segundu na so cuenta particular al rematar ensin marca nuna xugada y un centru mal defendíos polos d'Almada. 

Nun se rindió l'Uviéu que vería nel 81' como, de manera incomprensible, el colexáu Alejandro Quintero González acudía al VAR pa nun señalar finalmente como penalti una clara mano despegada de Boyomo que interceptaba un pase de Fede Viñas. Nun acabaríen equí les desgracies azules. Nel 91' una serie de rebotinos desafortunados dexaben l'esféricu nes botes de Víctor Muñoz que con fuerte disparu llevaba la lloucura a El Sadar.

La última pal Real Oviedo llegaría tres una roja direuta a Catena por una durísima entrada. Acabaría executando de manera defectuosa la falta na frontal un equipu que s'adelantó por dos veces en Pamplona y al que, los errores propios y alleos, condenaron con una inmerecida derrota.