Skip to main content
AST

Aniversariu a lo grande nel Carlos Tartiere

El Real Oviedo festexa'l so 98 cumpleaños con una victoria clave énte'l Villarreal B por 2-1 gracies a un doblete de Alemão

There are no reactions yet. Be the first!

Oportunidá d'oru para celebrar el 98 aniversariu per tolo alto. El Real Oviedo, tres una xornada de festexu, víase les cares nel Carlos Tartiere col Villarreal B nun choque clave para el carbayones nel so oxetivu por averase a los puestos altos de la tabla. Con una gran entrada nel municipal uvieín, el Real Uviéu salía al alcuentru formando'l siguiente once: Leo Román, Oier Luengo, Dani Calvo, Viti, Abel Bretones, Colombatto, Luismi, Sebas Moyano, Masca, Cazorla y Alemão.

El partíu nun pudo empezar meyor para los de la capital del Principáu y ye que nel minutu 5, Alemão adelantró a los de Carrión con un bon tantu tres una perda del combináu visitante en salida de balón. L'alcuentru poníase bien de cara para los nuesos anque'l pasu de los minutos fixo que los de Miguel Álvarez fueren ganando presencia en campu contrario y apoderando na medular.

El Real Oviedo aguantó les llegaes del submarín mariellu y buscó el segundu anque una acción  desafortunada en cantu del descansu supunxo l'empate visitante. El VAR llamó al colexáu por una mano d'Abel Bretones y tres dellos minutos d'espera l'árbitru indicó penalti. Ontiveros nun perdonó dende los once metros y el 1-1 yera una realidá.

La primer metá entraba nel descuentu y Alemão con un golazu volvió desamarrar la llocura nel Carlos Tartiere. Pase sensacional de Viti dende la derecha ya impecable remate del brasileñu para superar a Iker Álvarez y poner el segundu.

Na segunda metá, el Real Oviedo nun cesó en buscar el terceru col que sentenciar el choque y fueron delles les ocasiones que tuvieron los de Luis Carrión. Masca de tacón a puntu tuvo d'anotar un golazu pero l'acción, que taba invalidada per fora de xuegu, foi detenida pol meta del Villarreal B. Álex Millán, Seoane y Dubasin ingresaron al campu na segunda metá para enfrescar al equipu y sería precisamente'l delanteru centru quién tendría la más clara de los segundos 45 minutos.

Una gran intervención de Leo Román estenó'l peligru n'unu de los aceleríos del filial del submarín mariellu hasta que na recta final Álex Millán tendría la sentencia. El "19" tuvo'l terceru nun mano a mano pero'l so disparu colar por pocu ente que Dubasin esperaba'l pase para emburriar el balón a puerta vacía. Magar ello, el Real Oviedo aguantó y aguantó para sumar una victoria clave na so llucha pol ascensu y nun día bien especial para l'uvieísmu. 

Match summary
Real Oviedo
Real Oviedo
LALIGA HYPERMOTION · J33
2
-
1
Carlos Tartiere
Villarreal B
Villarreal B
Lineups
Leo Román photo
31Leo Román
01Iker Alvarez
Viti photo
07Viti
02A. Alti
Dani Calvo photo
12Dani Calvo
Tasende photo
03Tasende
Luengo photo
15Luengo
Espigares photo
29Espigares
Abel Bretones photo
23Abel Bretones
Pau photo
33Pau
Luismi photo
05Luismi
Ontiveros photo
10Ontiveros81
S. Cazorla photo
08S. Cazorla70
17Novoa66
Colombatto photo
11Colombatto81
Rodrigo photo
21Rodrigo45
Sebas Moyano photo
17Sebas Moyano80
Tiago photo
22Tiago66
Masca photo
20Masca63
A. Fores photo
09A. Fores
Alemâo photo
14Alemâo70
11J. Pascual81
Substitutes
Luis Miguel Carrión
Miguel Álvarez Jurado
Braat photo
01Braat
13M. Morro
Pomares photo
21Pomares
Abraham photo
05Abraham
Lucas photo
24Lucas
Marcos S. photo
15Marcos S.
Jimmy photo
06Jimmy81
P. Iñiguez photo
19P. Iñiguez
13Homenchenko
Carlo photo
08Carlo66
Seoane photo
16Seoane70
A. Gelardo photo
14A. Gelardo81
22Dubasin63
27Requena45
Borja S. photo
25Borja S.
07D. Collado66
Paulino photo
18Paulino80
A. Ferrari photo
24A. Ferrari81
A. Millan photo
19A. Millan70
Goals
Alemâo
4
(1 - 0)
(1 - 1)
Ontiveros (P)
40
Alemâo
45
(2 - 1)
Referee team
Daniel Jesús Trujillo Suárez
Árbitro
Fernando Estela Bravo
Árbitro de Línea#1
Ricardo Landrove Lago
Árbitro de Línea#2
Fernando Bueno Prieto
Cuarto oficial
David Gálvez Rascón
Árbitro Asistente de Vídeo
Salvador Lax Franco
Asistente VAR Oficial