Skip to main content
AST

Muncho más que trés puntos

El Real Oviedo consigue una victoria de méritu énte l'Albacete BP por 1-2 nel Carlos Belmonte gracies a los goles de Sebas Moyano y Seoane

There are no reactions yet. Be the first!
El Real Ovied llegaba al Carlos Belmonte cola idea de collechar un nuevu trunfu col qu'averase entá más a los puestos de play off d'ascensu. La victoria por 3-2 énte'l Llevante UD la pasada fin de selmana supunxo una inyección de moral pa los uvieinos qu'encaraben esta xornada númberu 30 de LaLiga Hypermotion con enfotu y optimismu. Pa esti partíu énte l'Albacete BP, el técnicu catalán, Luis Carrión, allinió un once formáu por: Leo Román, Abel Bretones, Oier Lueno, Dani Calvo, Viti, Luismi, Colombatto, Cazorla, Masca, Sebas Moyano y Borja Bastón.

Los primeros minutos del alcuentru trescurrieron con igualdá ente los dos conxuntos y ensin muncho peligru en dambes árees. Nel 35', Santiago Colombatto dio'l primer avisu con un llanzamientu de falta que se coló por poco de la meta defendida por Vaclik. El combináu manchegu, pela so parte, nun tardó en responder con una bona acción de Manu Fuster no que sería la ocasión más clara de los primeres 45 minutos. El "10" sacar de la manga un gran disparu cola diestra qu'obligó a reacción, con una magnífica intervención, a Leo Roman. El porteru azul salvaba a los suyos y escontra el Real Oviedo coló al descansu con empate nel marcador.

Tres la continuación, el conxuntu de la capital del Principáu salió bien al segundu tiempu. Los de Carrión intentaron xugar el máximu tiempu posible en campu contrario y eso fixo que Viti, namás arrincar el segundu periodu, tuviera'l primeru. L'estremu remató con muncha potencia una bona llegada per banda derecha anque la meta local pudo repeler el peligru. Los nuesos siguíen apoderando y el premiu nun tardó en llegar. Un gran pase de Colombatto dexó mano a mano a Sebas Moyano que nun perdonó énte Vaclik. 0-1 y felicidá pa los siguidores azules presentes n'Albacete.

El tantu encaxáu fixo reaccionar a los locales que se fueron directos a pol empate. Tres dos bones acciones de peligru, los de Rubén Albés igualaron el choque con un tanto del ex oviedista Carlos Isaac. El gol fixo que l'Albacete creciera nel alcuentru y, col sofitu de la so xente, fora a pel segundu. Pese al aceleríu tres el tantu, el Real Oviedo supo aguantar y reponese pa, nel 88´, llevase los trés puntos con un gol de Jaime Seoane. El madrilanu remató un centru perfectu d'Abel Bretones dende la esquierda pa superar a Vaclik y da-y muncho más que trés puntos al conxuntu asturianu.

Con esti trunfu, los azules lleguen hasta los 47 puntos y asítiense cuartos na tabla a falta de que concluya la xornada. Agora, y tres esta victoria de muncho méritu, el combináu de Luis Carrión yá piensa nel so próximu compromisu ligueru énte'l Racing de Santander nel Carlos Tartiere.
Match summary
Albacete BP
Albacete BP
LALIGA HYPERMOTION · J30
1
-
2
Estadio Carlos Belmonte
Real Oviedo
Real Oviedo
Lineups
Vaclik photo
25Vaclik
Leo Román photo
31Leo Román
J. Silva photo
03J. Silva
Viti photo
07Viti
Kaiky photo
15Kaiky89
Dani Calvo photo
12Dani Calvo
C. Isaac photo
22C. Isaac
Luengo photo
15Luengo
Glauder photo
24Glauder
Abel Bretones photo
23Abel Bretones
Rai. Marchan photo
06Rai. Marchan60
Luismi photo
05Luismi
Riki photo
08Riki86
S. Cazorla photo
08S. Cazorla64
Olaetxea photo
19Olaetxea
Colombatto photo
11Colombatto89
Juanma photo
07Juanma60
Sebas Moyano photo
17Sebas Moyano74
Manu Fuster photo
10Manu Fuster
Masca photo
20Masca64
Quiles photo
21Quiles
Borja photo
09Borja73
Substitutes
Rubén Albés
Luis Miguel Carrión
Bernabé photo
01Bernabé
Braat photo
01Braat
Altube photo
13Altube
Pomares photo
21Pomares
Djetei photo
02Djetei
Lucas photo
24Lucas
J. Alonso photo
17J. Alonso
Jimmy photo
06Jimmy
Ros photo
05Ros86
13Homenchenko
Pacheco photo
18Pacheco60
Seoane photo
16Seoane64
Shashoua photo
20Shashoua
22Dubasin74
Fidel photo
11Fidel60
Borja S. photo
25Borja S.
Pedro Benito photo
14Pedro Benito89
Alemâo photo
14Alemâo73
Paulino photo
18Paulino64
A. Millan photo
19A. Millan89
Goals
(0 - 1)
Sebas Moyano
52
C. Isaac
63
(1 - 1)
(1 - 2)
Seoane
87
Referee team
Raúl Martín González Francés
Árbitro
Christian Valverde Monsalve
Árbitro de Línea#1
Álvaro Yeray Carreño Cabrera
Árbitro de Línea#2
Álvaro Cánovas García Villarrubia
Cuarto oficial
Aitor Gorostegui Fernández Ortega
Árbitro Asistente de Vídeo
David Ortíz Calderón
Asistente VAR Oficial