Skip to main content
AST

Golpe enriba de la mesa para siguir suañando

El Real Oviedo gana por 0-2 al Elche CF, con goles de Colombatto y Paulino, y métese per primer vegada esta temporada en puestos de play off

There are no reactions yet. Be the first!

El Real Oviedo llegaba a esta xornada númberu 34 de LaLiga Hypermotion cola posibilidá de metese nos puestos de play off. Los de la capital del Principáu víen les cares col Elche CF nel Martínez Valero nun choque clave y directu pela zona alta de la tabla. En sumando trés puntos d'oru énte'l Villarreal B, los de Luis Carrión encaraben esti alcuentru con ilusión y conscientes de lo que supondría ganar güei al combináu ilicitano. Magar les baxes de Cazorla y Dubasin, el técnicu catalán allinió un once de garantíes formáu por: Leo Román, Viti, Oier Luengo, Dani Calvo, Abel Bretones, Luismi, Colombatto, Seoane, Masca, Sebas Moyano y Alemão.

Los dos equipos yeren conscientes de lo qu'había en xuegu nel día de güei y l'igualdá nes árees predomino. Los locales teníen la posesión del balón  ente que'l Real Oviedo trataba de salir rápido a la contra y asina llegaría'l primer avisu de los uvieinos. Alemão se quedaba mano a mano ante Dituro pero nun llograba materializar la ocasión. Sicasí, la xugada fuera anulada primeramente por falta del brasileñu sobro un defensor del Elche CF.

Tres esi primer avisu nel minutu 10 d'alcuentru, Colombatto nun esbardió la segunda clara pa los de Carrión y adelantró a los asturianos nel 13'. 0-1 y entamu inmeyorable pa los nuesos que se poníen per delantre nunu de los más campos más complicaos de la categoría. Los de Beccacece nun camudaron la so idea y siguieron siendo dueños de la posesión onde Tete Morente yera l'encargáu de protagonizar tolos ataques pola banda esquierdu. Pese al apodero local, Leo Román nun tuvo que realizar nenguna intervención de méritu y la ventaya siguía siendo pa los azules. Yá en cantu del descansu, Masca tendría'l segundu de cabeza pero'l so remate colóse llixeramente esviáu. Descansu.

Tres la continuación, el cuadru carbayón tuvo dos remanes perclares p'ampliar la ventaya. Alemão, de primeres, a puntu tuvo de poner el 0-2 nel marcador pero un paradón, nel mano a mano, del meta local evitar. El brasileñu, que foi un incordiu total pa la zaga ilicitana, asistió unos minutos dempués a Masca anque'l remate del portugués foi nuevamente deteníu por Dituro.

La solidez defensiva de los homes de Luis Carrión siguía siendo sobresaliente y l'Elche CF siguía ensin atopar la forma de poner l'empate. Nel 77', Leo Román con una doble intervención estenaba'l peligru n'una de les más clares del Elche na segunda parte y el 0-1 siguía imperando nel lluminosu. Jimmy, Paulino de la Fuente y Álex Millán fueron los futbolistes escoyíos pa ingresar al campu na segunda metá pa tratar d'aguantar la resultancia y collechar un trunfu perimportante nesta recta final del campeonatu.

Nel 83', una nueva mano salvadora de Leo Román, tres una cabezada de Borja Garcés, evitaba l'empate por  que en el descuentu Paulino de la Fuente sentenciara'l choque a la contra y fixera que'l Real Oviedo diera un golpe enriba de la mesa y metiérase per primer vegada nos puestos de play off d'ascensu.

Partidazu del combináu de Luis Carrión y trés puntos d'oru énte un rival directu por que el uvieísmu siga suañando nestos últimos ocho partíos de LaLiga Hypermotion.

Match summary
Elche CF
Elche CF
LALIGA HYPERMOTION · J34
0
-
2
Martínez Valero
Real Oviedo
Real Oviedo
Lineups
M. Dituro photo
13M. Dituro
Leo Román photo
31Leo Román
Mario Gaspar photo
02Mario Gaspar82
Viti photo
07Viti
C. Clerc photo
23C. Clerc
Dani Calvo photo
12Dani Calvo
Nuñez photo
37Nuñez50
Luengo photo
15Luengo
John C. photo
05John C.
Abel Bretones photo
23Abel Bretones
T. Morente photo
11T. Morente
Luismi photo
05Luismi
Febas photo
14Febas58
Colombatto photo
11Colombatto89
Nico. C photo
21Nico. C
Seoane photo
16Seoane89
Carreira photo
24Carreira
Sebas Moyano photo
17Sebas Moyano58
Mourad photo
19Mourad45
Masca photo
20Masca73
Nico photo
22Nico82
Alemâo photo
14Alemâo74
Substitutes
Sebastián Beccacece
Luis Miguel Carrión
San Román photo
01San Román
Braat photo
01Braat
Diego Glez. photo
04Diego Glez.
Pomares photo
21Pomares
Salinas photo
12Salinas
Lucas photo
24Lucas89
David López photo
35David López
Jimmy photo
06Jimmy58
J. Mendez photo
03J. Mendez
Camarasa photo
10Camarasa
Arnau photo
08Arnau58
13Homenchenko89
C. Salvador photo
20C. Salvador
Borja S. photo
25Borja S.
R. Mendoza photo
30R. Mendoza82
Paulino photo
18Paulino73
Bermejo photo
09Bermejo50
A. Millan photo
19A. Millan74
Nieto photo
10Nieto82
Borja Garcés photo
18Borja Garcés45
Goals
(0 - 1)
Colombatto
13
(0 - 2)
Paulino
92
Referee team
Manuel Jesús Orellana Cid
Árbitro
Javier Garrido Concha
Árbitro de Línea#1
Ángel Ramos Cinos
Árbitro de Línea#2
Gonzalo Romero Freixas
Cuarto oficial
Dámaso Arcediano Monescillo
Árbitro Asistente de Vídeo
Marcos Cerdán Aguilar
Asistente VAR Oficial