Skip to main content
AST

Teníamos que siguir

Nun partíu que sirvió para homenaxar a Francesc Arnau, los azules empataron con gol de Teyera ente'l Mirandés

There are no reactions yet. Be the first!
D'esos díes nos que'l fútbol convertir na cosa más importante de les menos importantes. Eso foi la xornada 41 de LaLiga Smartbank para'l Real Oviedo, la postrera del cursu nel NMR Carlos Tartiere, qu'enfrentó a los azules y al CD Mirandés, nun alcuentru qu'acabó col marcador de 1-1.
Con dolor, consternación y duelu, pero cola obligación moral de cerrar la temporada como locales honrando la memoria de Francesc Arnau y representando de la manera que se merez l'escudu, encararon los de la capital del Principáu'l choque ente'l conxuntu burgalés. Dempués d'un emotivu minutu de silenciu los azules, con un once formáu por Femenías; Juanjo Nieto, Arribas, Bolaño, Mossa; Sangalli, Edgar, Tejera, Borja Sánchez; Nahuel y Rodri Ríos, midieron les sos fuerces col equipu de José Alberto López.
La primer metá empezó col tempraneru tantu oviedista, obra de Tejera, que dende la frontera engabitó un balón al palu llargu de la portería defendida pol ex oviedista Limones. Tol equipu, xuníu nuna piña, brindó la dedicatoria del gol al cielu, con unos guantes de porteru pa recordar al catalán. Los azules llevaben el pesu del partíu, siendo los dueños de la pelota y buscando superar llínees p'algamar la meta coloraduca. El Mirandés se rearmó y acabó el primer actu buscando'l tantu del empate, ente un Real Oviedo bien seriu en defensa, que compensó les acometíes visitantes ensin contratiempos.
Tres el pasu por vestuarios, los de José Alberto López punxeron l'empate. Col marcador igualáu seríen los visitantes los que xeneraríen peligru sobro l'arcu defendíu por Femenías, que s'emplegó en delles ocasiones pa caltener el marcador ensin cambeos. Ziganda movió'l banquín, dando entrada primero a Borja Valle, Obeng y Jimmy, dempués a Blanco Leschuk y d'últimes a Viti. Les dos más clares del segundu actu fueron obra de Borja Sánchez y Marco Sangalli, que nun gociaron del aciertu necesariu pa poner el tantu de la victoria y dexar los trés puntos n'Uviéu.
Un puntu pa los azules que, más qu'aumentar la puntuación nel casillero, sirve pa homenaxar a una persona bona, cercana, entregada, compañera, que llegó al Real Oviedo cargáu d'ilusión y ganes de trabayar, y que se foi bien ceo, dexando un gran vacíu nel uvieísmu