ROV / Cantera / IDM “Tensi”

Instalaciones Deportives Municipales “Tensi”

HISTORIA

El Conceyu d’Uviéu cedió’l 1 de abril del 2013 les instalaciones deportives “Tensi”, asitiaes nel complexu “La Pixarra”, al Real Uviéu. D’esta manera, los equipos de les nuestres categoríes inferiores van poder entrenase a diario en superficie sintético, aumentando con eso’l nivel de formación de caún de los futbolistes.

INSTALACIONES

El complexu deportivu consta de dos zones bien estremaes, anque col fútbol como nexu común. Una d’elles ye la formada polos dos campos de yerba sintético de 99,5×59 metros, caún con grada cubierta con capacidá pa 480 persones sentaes y ocho vestuarios, de los que cuatro tán destinaos p’árbitros y los restantes pa equipos. Ellí tamién hai una sala d’enfermería, almacén, ximnasiu, zona d’agua, llavandería, aseos públicos y un cuartu de llimpieza, amás d’una taquilla de control d’accesos a los terrenos de xuegu.

A pocos metros atópase la segunda zona, que consta de dos campos de futbol-8 de yerba sintético, de dimensiones 50×30 metros, y una pista polideportiva. Completen esti escenariu trés vestuarios d’equipos, dos d’árbitros, un almacén y dos aseos públicos.

GALERÍA D’IMÁXENES